P.S. I Love You
When Gerry (Gerard Butler), the husband of Holly Kennedy (Hilary Swank), dies from an illness, she loses the love of her life. Knowing how hard Holly will take his death, Gerry plans ahead. Beginning on her 30th birthday, she receives the first in a series of letters written by him, designed to ease her grief and encourage her to move forward to a new life.