Pudsey the Dog: The Movie
Cheeky London stray Pudsey (voiced by David Walliams - Room on the Broom) has just found a new loving family in the shape of Gail (Jessica Hynes - Nativity 2: Danger in a Manger) and her three children Molly, George and Tommy, and things couldn’t be better. However, his new life comes under threat when their dog-hating landlord Mr Thorne (John Sessions – Made In Dagenham) plots to demolish the entire village, leaving Pudsey no choice but stop him by whatever means. Join Britain’s Got Talent winner Pudsey on his big screen adventure - a heart-warming and hilarious tail for all the family!