Redcon-1
After a deadly viral outbreak, an elite squad of special force soldiers must infiltrate a quarantine zone to rescue a scientist who holds the only cure to save mankind. In a last attempt to contain the mutated virus, they launch a final strike against the infected, risking all of humanity in the process.