The Book of Love
Henry (Jason Sudeikis) is a widowed architect who strikes up a friendship with Millie (Maisie Williams), an independent but troubled teen. Hoping to find her long-lost father, Millie asks Henry to build her a raft that can sail across the ocean. After agreeing to do so, the unlikely duo embark on an incredible adventure that deepens their bond and lifts their spirits.