Restore Point
It’s 2041 and the gaps in social and economic inequality have left the world on the brink. A breakthrough in science has given humanity the ability to bring victims of a violent crime back to life by backing up their brain every 2 days. This allows an ambitious, young detective the opportunity to solve a case of a murdered couple when the restoration team is able to bring one of them back.