Ride
RIDE is a cautionary tale aimed at a technology-obsessed society. When James, a ride share driver, picks up the charismatic but manipulative Bruno, the rider talks him into picking up his previous rider Jessica, and a normal night out in LA becomes a psychological war for survival.