Rock Dog
For the Tibetan mastiffs on Snow Mountain, a dog's life has a simple riff -- guard a peaceful village of sheep from the thuggish wolf Linnux and his rabid pack. To avoid distractions, mastiff leader Khampa forbids all music. However, when his son Bodi discovers a radio that fell from the sky, it takes just a few guitar licks for the lad's fate to be sealed. Wanting to be a rock 'n' roll star, Bodi heads to the city to locate Angus Scattergood, a legendary musician who needs to write a new song.