Room
Room is a unique and touching exploration of the boundless love between a mother and her child. After 5-year-old Jack and his Ma escape from the enclosed surroundings that Jack has known his entire life, the boy makes a thrilling discovery: the outside world. As he experience all the joy, excitement, and fear that new adventures brings, he holds tight to the one thing that matters most of all – his special bond with his loving and devoted Ma.