Saludos Amigos
A whimsical blend of live-action and animation, "Saludos Amigos" is a colorful kaleidoscope of art, adventure and music set to a toe-tapping samba beat. Your international traveling companions are none other than famous funny friends, Donald Duck and Goofy. They keep things lively as Donald encounters a stubborn llama and "El Gaucho" Goofy tries on the cowboy way of life...South American-style. From high Andes peaks to Argentina's pampas to the sights and sounds of Rio de Janeiro, "Saludos Amigos" is a hilarious visual feast that will entertain and delight the whole family.