Savage Hunt
In the forests of Montana, deforestation and the construction of a new resort lead to the emergence of a deadly threat. Two activists fall victim to a brutal attack, causing fear and distrust to grow in the community. The experienced hunter Joe Regan then returns to the wilderness, where he not only faces a dangerous opponent, but also the shadow of his own past.