Spiral: From the Book of Saw
Working in the shadow of his father, Detective Ezekiel "Zeke" Banks and his rookie partner take charge of an investigation into grisly murders that are eerily reminiscent of the city's gruesome past. Unwittingly entrapped in a deepening mystery, Zeke finds himself at the center of the killer's morbid game.