Scream (2022)
Twenty-five years after a streak of brutal murders shocked the quiet town of Woodsboro, a new killer has donned the Ghostface mask and begins targeting a group of teenagers to resurrect secrets from the town’s deadly past. Neve Campbell (“Sidney Prescott”), Courteney Cox (“Gale Weathers”) and David Arquette (“Dewey Riley”) return to their iconic roles in Scream alongside Melissa Barrera, Mason Gooding, Dylan Minnette, Jenna Ortega, Jack Quaid, and Marley Shelton.