Screamers: The Hunting
Inspired by a short story by visionary author Philip K. Dick, SCREAMERS: THE HUNTING is a mind-shattering sequel to the legendary sci-fi cult thriller! It's been thirteen years since the robotic killing machines known as Screamers destroyed the human population of Sirius 6B. But now a distress signal brings a team of rescuers to the supposedly abandoned planet. Can it be a long-lost colony of human survivors? Or have the Screamers evolved into something even more sinister...half-man/half-machine hybrids that need to escape Sirius 6B to finish their mission: the complete annihilation of the human race?