She's Funny That Way
The cast and crew of a Broadway play are thrown into a romantic roundelay when a lecherous director (Owen Wilson) hires a hooker-turned-actress (Imogen Poots) to star alongside his wife (Kathryn Hahn) and his wife's ex-lover (Rhys Ifans).