Spinning Man
Evan Birch is a family man and esteemed professor at a distinguished college, where his charm and reputation have made his philosophy class very popular. When a female student named Joyce goes missing, Evan's previous off-campus dalliances make his wife question his alibi. Gruff police Detective Malloy has even more reason to be suspicious when crucial evidence makes Evan the prime suspect in her disappearance.