Sex Drive
Lovable teen Ian has always been the best friend, not the boyfriend, and he thinks he's the last American virgin. Then online he meets Danielle, who is pretty, sweet, and really seems to like him. The trouble is Ian and Danielle live in different parts of the country. When she makes him an offer he can't refuse, Ian steals his brother's '69 GTO and sets out to meet her in person and lose his virginity.