Squealer
Tyrese Gibson (Fast & Furious) and Theo Rossi (Sons of Anarchy) star in a terrifying thriller inspired by real events. When young women begin to disappear across a small town, a police officer and a street-smart social worker follow clues to a remote pig farm and discover the local butcher has been bringing his work home. Enter the world of a serial killer and experience the blood- curdling horror of a film bound to take your breath away.