Stage Mother
When conservative, Texas church-choir director Maybelline (Jacki Weaver) inherits her recently deceased son's drag club, she surprises her closed-minded husband and everyone else she knows by moving alone to San Francisco to save the club from bankruptcy. In this raucous, racy new environment, she begins to open up and find new meaning for her life, even becoming a mother-figure to the club's flamboyant performers until a surprise visit threatens to upend her new life. A dance in your seat, music-infused comedy-drama that boasts a fiery supporting cast, including Lucy Liu, Adrian Grenier, Mya Taylor and drag superstar Jackie Beat.