The Computer Wore Tennis Shoes
Students from a cash-strapped college, in need of a computer, convince businessman A.J. Arno (Cesar Romero) to donate one. When it needs to be repaired, student Dexter Reilly (Kurt Russell) fixes it during an electrical storm and receives a shock. Suddenly the computer's brain has fused with his, and he's a genius. Unfortunately, he also has knowledge about Arno's illegal gambling operations, which were stored in the computer. Now Dexter is a celebrity, but Arno wants him eliminated.