Synchronic
When New Orleans paramedics and longtime best friends Steve (Anthony Mackie) and Dennis (Jamie Dornan) are called to a series of bizarre, gruesome accidents, they chalk it up to the mysterious new party drug found at the scene. But after Dennis’s oldest daughter suddenly disappears, Steve stumbles upon a terrifying truth about the supposed psychedelic that will challenge everything he knows about reality—and the flow of time itself.