Taz: Quest for Burger
After an outlaw abducts her father and steals her town’s food supply, a feisty adolescent bandicoot named Quinn recruits the Tasmanian Devil to help her find the thief. Taz may be an ill-tempered rogue with a fearsome reputation, but he and Quinn will have to work together to track the criminal through the wilds of Tasmania and save her community. Taz: Quest for Burger is a comedic and touching family adventure that proves every misfit can be a hero, and even the most unlikely friendships can save the day!