The Accompanist
Jason, early 50s, middle-aged and once handsome, fluid sexuality, works as a piano accompanist at a local ballet studio. He is suffering from memories of a tragic car accident, and is newly divorced from his wife, Karen. At the ballet studio where Jason works as an accompanist for ballet classes, he meets troubled ballet star, Brandon Wykowski, who is looking for a comeback. The attraction is palpable. Brandon is impressed by Jason’s “magic” music that somehow captivates the dancers at the studio and allows them to dance with added grace and elegance. However, Brandon’s off-again, on-again boyfriend, Adam, who is also a dancer at the studio, is insanely jealous of the attraction evident between Brandon and Jason.