The Age of Stupid
It's the year 2055 and the world has been ravaged by climate change. London is underwater, Sydney is on fire and nuclear war has turned India into a wasteland. An archivist looks back at old footage from the year 2008 to understand why humankind failed to address climate change. From the director of McLibel and starring Pete Postlethwaite, this bold, provocative film warns of the dire consequences of our failure to stop climate change.