The Artifice Girl
A group of special agents discover a revolutionary new computer programme that uses artificial intelligence to bait and trap online predators. After teaming up with the programme's troubled developer, they soon find that the AI is advancing much faster than they could have imagined, resulting in unsettling consequences for the future of technology and mankind.