The Courier
Set against a gritty London backdrop, Olga Kurylenko plays a tough motorbike courier whose delivery is interrupted when she discovers one of the packages she's transporting is a bomb. The gas bomb she’s carrying is set to kill Nick Murch, the only witness able to testify in Washington DC against ruthless crime lord Ezekiel Mannings. As the British Police and FBI scramble to deal with the mess, the mysteriously well trained and equipped courier teams up with unlikely partner Nick to evade Mannings' heavily armed goons and make sure that justice is delivered.