The Gateway
Shea Whigham (American Hustle), Olivia Munn (X-Men: Apocalypse), and Frank Grillo (The Grey) star in this gritty, edge-of-your-seat crime-thriller. Whigham is Parker, a down-on-his-luck social worker who finds himself in over his head when he tries to protect his client from her recently paroled husband. Can Parker save the family from the violent threat of the maniacal drug dealer and his crew, desperate to reclaim their priceless stash at any cost?