The Nut Job
After he accidentally destroys the winter food supply of his fellow Liberty Park residents, Surly (Will Arnett), a squirrel, is banished to the streets of Oakton. Luckily, Surly finds the town's nut shop and hatches a plan to plunder its bounty. However, unbeknown to Surly and his ragtag team of animal associates, the nut shop is really a front for mobsters who plan to rob the bank next door. While Surly and his team break in to the shop, the mobsters carry out their own scheme.