The Photograph
When famed photographer Christina Eames dies unexpectedly, she leaves her estranged daughter, Mae, hurt, angry and full of questions. When Mae finds a photograph tucked away in a safe-deposit box, she soon finds herself delving into her mother's early life -- an investigation that leads to an unexpected romance with a rising journalist.