The Plug
Unbeknownst to his best friend and partner, Rilow, Derrick makes a dangerous move against their current plug Mook but Mook finds out. Thirsty for revenge, Mook enlists Rilow to kill Derrick and join Mook's organization. Rilow faces death if he refuses.