The Return
The world is about to go under. Jesus is sent down to save the world. He lands in Paris on the Champs-Elysées and quickly discovers that Paris is better than Paradise and Earth is a magnificent place. Jesus falls in love with the terrorist girl Marianne, who seduces him. They flee, get caught and the world discovers his true identity. Jesus returns to Paradise with his new lover. This film has more than Sex, Drugs and Rock'n 'Roll.