The Siege
Walker, an international assassin, is compromised during a mission. His handler sends him to a Reassignment Center at which Walker will be processed for a new identity. During his stay at the facility, a ruthless assault team storms the compound searching for someone their boss has lost. Walker begrudgingly falls in with Elda, a skilled hitwoman, and Juliet, her mysterious ward, in order to maximize the chance to survive the night.