The Strangers: Chapter 3
The Strangers: Chapter 3, the franchise’s most brutal chapter yet, descends into darker territory than ever as the mythology of the Strangers unravels and the bloodshed mounts. Madelaine Petsch, returning as Maya, is the Final Girl trapped in the Strangers’ unceasing cycle of violence, pushed toward an inevitable face-off with the masked killers—a terrifying nightmare where the only way out is in.