Tooken
"YOUR FRANCHISE IS ABOUT TO BE TAKEN"... In this spoof film on the TAKEN action-film franchise, Bryan Millers is an ex-CIA agent now working as a mall security guard. He keeps finding his things are being taken from him his wife, his dog...his daughter s virginity. With the help of his ex-CIA elderly mother, Bryan battles his nemesis Brown-Finger to free his family and a pound of dogs in danger of exploding. TOOKEN also features an all star cast including DONNIE WAHLBERG (Entourage), AKON, JENNY MCCARTHY and LUKAS HAAS!