Treasure
A father-daughter road trip set in 1990s Poland, TREASURE follows Ruth (Dunham), an American music journalist, and her father, Edek (Fry), a charmingly stubborn Holocaust survivor, on a journey to his homeland. While Ruth is eager to make sense of her family’s past, Edek embarks on the trip with his own agenda.