U2 - iNNOCENCE + eXPERIENCE - Live in Paris
In December 2015, U2's groundbreaking iNNOCENCE + eXPERIENCE Tour returned to the French capital for two very special shows. This concert film captures all the energy and excitement of the band's critically acclaimed live show. Filmed on 31 cameras, in front of an audience of 18,000 fans, U2's iNNOCENCE + eXPERIENCE Live in Paris puts viewers inside the Paris arena with Bono, Adam Clayton, The Edge and Larry Mullen Jr, and features a guest performance from Eagles of Death Metal.