The Story of Us
After 15 years of marriage, Katie (Michelle Pfeiffer) and her husband, Ben (Bruce Willis), have grown apart. While they keep up the facade of having a contented marriage, mostly to not worry their children, they aren't happy together and argue frequently. While the kids are away at camp, Katie and Ben decide to separate and try to reassess their relationship to see if they should stay together or split up for good. Can they find enough that's positive in their marriage to keep it going?