Unhinged
Academy Award winner, Russell Crowe, stars in Unhinged, a timely psychological thriller that explores the fragile balance of a society pushed to the edge, taking something we've all experienced - road rage - to an unpredictable and terrifying conclusion. Rachel (Caren Pistorius) is running late to work when she has an altercation at a traffic light with a stranger (Crowe) whose life has left him feeling powerless and invisible. Soon, Rachel finds herself, and everyone she loves, the target of a man who decides to make one last mark upon the world by teaching her a series of deadly lessons. What follows is a dangerous game of cat and mouse that proves you never know just how close you are to someone who is about to become unhinged.