Unknown Distance
When does the battle end? After five tours and ten years as a Marine Sniper, Sergeant Douglas Brown, alongside Director and Producer Gordon Clark, take us on an emotional journey across America, documenting the powerful testimony of returning combat veterans -- all trained with a deadly skill set, now rendered useless. Failing to prevent death, and the act of taking a human life, can shatter a soldier’s religious and spiritual views, resulting in moral injury. How do these soldiers fit back into a society that supported them when they enlisted but became ambivalent when they returned?