Unleashed
Emma, a brilliant but awkward app designer, moves to San Francisco after a massive betrayal by her boyfriend with only her beloved pets, an adorable cat and an energetic mutt, in tow. One night, drawn by the light of a Super moon, Emma’s pets escape into the night and are transformed into full-grown men, forcing Emma to reconsider her outlook on dating and hilariously work out her trust issues.