VFW
A typical night for veterans at a VFW turns into an all-out battle for survival when a desperate teen runs into the bar with a bag of stolen drugs. When a gang of violent punks come looking for her, the vets use every weapon at their disposal to protect the girl and themselves from an unrelenting attack.