Vinski and the Invisibility Powder
Ten-year-old Vinski encounters a mysterious pharmacist who gives him a vial of invisibility powder. Vinski initially uses his new powers to do mischief, but later he becomes a real crime-fighting superhero. He attracts the attention of a gang of villains who want the secret behind his invisibility.