Walking Tall
When decorated military officer Chris Vaughn returns to his hometown in the state of Washington to find work, he finds that the lumber mill has closed and the town's big business is now a seedy casino operated by one of his old schoolmates, Jay Hamilton. Aided by his loyal friend Ray Templeton, Vaughn tries to make a stand against the area's crime and corruption, but, finding no help from the police, he must take matters into his own hands.