We Die Young
Jean Claude Van Damme (Universal Soldier) shines in this gritty action thriller set in a crime-ridden barrio of Washington, DC. When ruthless drug lord Rincon and his MS-13 gang recruit 10-year-old Miguel to work as a runner, big brother Lucas is desperate to keep Miguel safe. Fleeing for their lives, the boys are rescued by a veteran with PTSD, Daniel (Van Damme), who helps them find their revenge.