We Summon the Darkness
Summer, 1988: During the height of Satanic Panic, a killing spree of murderous Satanists has already led to 18 deaths throughout America‘s Heartland. Three best friends Alexis (Alexandra Daddario), Val (Maddie Hasson) and Beverly (Amy Forsyth) embark on a road trip to a heavy metal music festival. Naive, they bond with three seemingly fun-loving dudes and soon the group heads off to Alexis‘ country home, a very secluded place, for an afterparty. What should be a night of fun and youthful debauchery may instead take a dark, deadly turn. With killers on the loose, can anyone be trusted?