What the Waters Left Behind
In 1985, a huge volume of water broke through the main embankment that protected the tourist village Epecuén located in Argentina. The village was completely destroyed. Thirty years later, the waters receded and the ruins of Epecuén emerged revealing a bleak and deserted landscape. A group of young people decide to take a trip to the ruins in order to film a documentary. Ignoring warnings, they end up stranded in the remains of the abandoned village and, contrary to what they thought, they begin to realize that they are not alone...