What's Up, Doc?
Two researchers have come to San Francisco to compete for a research grant in music. The man seems a bit distracted, and that was before he met a strange woman who has devoted her life to confusing and embarrassing him. At the same time a woman has her jewels stolen, and a government whistleblower arrives with his stolen top secret papers.