When Fall Is Coming
Loving grandmother Michelle is enjoying a peaceful retirement in a quiet Burgundy village, close to her best friend Marie-Claude. However, when her daughter Valérie drops off her grandson Lucas for a summer holiday, everything begins to unravel. After Michelle makes a grave mistake, tensions begin to rise - especially when Marie-Claude’s son, recently released from prison, enters the picture. François Ozon’s cleverly crafted drama is filled with suspense and unexpected twists and turns.