While We're Young
Middle-aged filmmaker Josh Srebnick (Ben Stiller) and his wife, Cornelia (Naomi Watts), are happily married, but stuck in a rut. So, when free-spirited couple Jamie (Adam Driver) and Darby (Amanda Seyfried) enter their lives, it's like a breath of fresh air -- especially for Josh, who pines for a youth he wishes he had. Soon, Josh and Cornelia are ditching friends their own age to hang out with the hipsters -- but whether the friendship can endure despite a 20-year age gap remains to be seen.