Winter Passing
Tired of struggling to be an actress, Reese Holden (Zooey Deschanel) leaves New York and returns to her Michigan home. She has a cash advance from a book editor who wants to publish the love letters of Reese's parents. Reese has a strained relationship with her dad, a washed-up novelist, but she enters the household he shares with an ex-student and a shy friend who takes care of domestic matters.