Winter Spring Summer or Fall
Remi (Jenna Ortega) has her future figured out - Harvard in the fall, making her parents proud, and following the path she’s always expected to take. Then she meets Barnes, who lives for the moment and makes her question everything. As their love story unfolds through the summer, Remi faces a choice - stick to the plan she’s always known or risk it all for a life she never saw coming?